خوش آمدید

امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳

به وبسایت موسسه خیریه باقیات الصالحات خوش آمدید

امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳

موسسه خیریه باقیات الصالحات
موسسه خیریه باقیات الصالحات

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
«الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا ۖ وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِنْدَ رَبِّكَ ثَوَابًا وَخَيْرٌ أَمَلًا» ‌(سوره کهف /آیه ۴۶)
«اموال و فرزندان، زینت زندگی دنیاست و پاداش باقیات الصالحات نزد پروردگارت، بهتر و امیدبخش تر است.»

سالگرد شهادت طلبه شهیدسیّدحسن غیوری

به منظور تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و شهید والامقام سید حسن غیوری، تعدادی از دانش آموزان و کارکنان مجتمع آموزشی فرهنگی شهید سید حسن غیوری بر سر مزار ایشان حضوریافته و با قرائت فاتحه یادش را گرامی داشتند.

پیام مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سیّد علی خامنه ای مدظله العالی، به مناسبت شهادت فرزند حضرت آیت الله سیّد علی غیوری (ره)
جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای غیوری(دامت‌‌افاضاته)
خدای بزرگ را سپاسگزارم که بندگان صالح خود را با ابتلائات آزمود و آنان را به برکت تحمل مشکلات در راه حق، به درجات قرب خود مفتخر فرمود.
شهادت فرزند عزیز جناب‌عالی که بر اثر بمباران شیمیایی دشمن در جنگ تحمیلی و پس از تحمل سختی و بیماری در زمانی طولانی، به جوار الهی پرکشید، از همین ابتلائات و آزمایشهاست و علاوه بر خود آن شهید گرامی، موجب علو درجات والدین صابر و مؤمن او می‌باشد ان‌شاءاللَّه. بعلاوه افشاگر جنایات دامنه‌داری است که از سوی رژیم متجاوز عراق و با کمک ابرقدرتهای جنایتکار و در برابر چشمان بی‌تفاوت مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر اتفاق افتاده است.
این‌جانب، با طلب فضل و رحمت الهی برای آن عزیز و تبریک و تسلیت به جناب‌عالی و دیگر بازماندگان، سلام و درود به همه‌ی خانواده‌ی مکرم شهدا فرستاده، صبر و اجر و استقامت و موفقیت برای همه‌ی آنان مسألت می‌نمایم.
سیّد علی خامنه‌‌ای – ۱۳۶۹/۰۲/۲۶