خوش آمدید

امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

به وبسایت موسسه خیریه باقیات الصالحات خوش آمدید

امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

موسسه خیریه باقیات الصالحات
موسسه خیریه باقیات الصالحات

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
«الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا ۖ وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِنْدَ رَبِّكَ ثَوَابًا وَخَيْرٌ أَمَلًا» ‌(سوره کهف /آیه ۴۶)
«اموال و فرزندان، زینت زندگی دنیاست و پاداش باقیات الصالحات نزد پروردگارت، بهتر و امیدبخش تر است.»

آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد شهید غیوری

آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد شهید غیوری وابسته به مؤسسه خیریه باقیات صالحات، دارای مجوز در دو بخش بانوان و آقایان، با هدف آموزش نیروهای مستعد و خلاق جامعه و توانمندسازی و بالندگی آنها تأسیس گردیده. این آموزشگاه با بهره مندی از تجربه ایجاد مجتمع فنی و حرفه ای آیت الله غیوری در روستای کریم آباد تهرانچی؛ در محیطی جدید و دسترسی مناسب به نقاط مختلف استان تهران؛ فعالیت خود را در رشته های گرافیک، هنرهای تجسمی، صنایع پوشاک، طلا و جواهرسازی، فنآوری اطلاعات و صنایع دستی آغاز کرده است.

تعامل و همکاری نزدیک با مراکز خیریه، کمیته امداد امام خمینیرحمت الله علیه ، مراکز آموزشی و سایر سازمان ها و مؤسساتی که در جهت توانمندسازی اقشار جامعه فعالیت می کنند، از اولویت های این آموزشگاه است.

ظرفیت های ایجاد شده در آموزشگاه فنی وحرفه ای شهید غیوری به گونه ای است که می تواند دوره های اختصاصی ویژه برای گروه های مختلف جامعه را برگزار نماید؛ در همین راستا، کلاس طراحی پروژه و دوره آموزشی خلاقیت محور، برای متقاضیان برگزار شده است.

نشانی: تهران شهرری خیابان ابن بابویه جنوبی جنب تالار پردیس و مجتمع آموزشی فرهنگی شهید حسن غیوری پلاک ۲۰۳

تلفن: ۰۲۱۳۳۳۹۰۰۰۳ – ۰۲۱۳۳۳۹۰۰۰۹

مسیریابی با نقشه بلد و نشان(روی هر کدام کلیک کنید):